Driftstörningar på DN Börs

Ett strömavbrott i en serverhall har under eftermiddagen påverkar flera svenska webbplatser. Avbrottet påverkar även DN Börs som för närvarande inte visar korrekt börs- och fonddata.

16.11: SIX meddelar att att problem kommer hålla i sig under hela dagen avseende leveransen av börsdata.

Vi beklagar störningen och återkommer när vi vet mer. 

Dela med dina vänner

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Kommentarer (1)

Det går inte längre att kommentera detta inlägg.
Visar 1-1 av 1

Ser inga diagram på DN Börs, fortfarande driftstörningar? Dagens datum, testat i webbläsarna IE8, FF och Chrome...

Feztis, 09:04, 26 mars 2010. Anmäl

Driftsstörningar kopplade till Vänners nyheter

I takt med att fler upptäcker och börjar använda Vänners nyheter så har lasten på applikationen ökat mer än vi förväntat oss. För att säkerställa att detta inte drabbar övriga DN.se så har vi tills vidare tagit bort Vänners nyheter från högerkolumnen på DN.se:s startsida. Målsättningen är att lösa detta så snart som möjligt, förhoppningsvis redan under onsdagen.

Vi beklagar detta och ber om överseende under denna period. Tack för att du läser DN.se och delar nyheter med dina vänner!

Dela med dina vänner

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Kommentarer (1)

Det går inte längre att kommentera detta inlägg.
Visar 1-1 av 1

Hur kommer det sig att DN.se drar mer energi, en inte oviktig parameter, än andra webbsidor? Skillnaden är högst påtaglig. El kostar ju som bekant och det är tröttsamt att höra hur datorfläkten stånkar igång var tionde sekund när energimätaren når 50-60%. Irriterande med andra ord. Detta är ganska specifikt för DN, som tydligen har för mycket energikrävande reklam. Man borde därför ställa krav på reklammakarna att skapa energisnåla applikationer.

Sparsam, 03:26, 1 mars 2010. Anmäl

Vänners Nyheter: Rekommendera blogginlägg

För snart två månader sedan lanserade vi Vänners Nyheter på DN.se. Målsättningen är att du på ett smidigt sätt ska kunna ta del av dina vänners aktiviteter på DN.se i form av rekommenderade artiklar, kommentarer och genomförda tester.   

Mottagandet har varit positivt och antalet läsare som kopplat sitt Facebookkonto till DN.se ökar varje dag. I skrivande stund har vi runt 10 000 användare av tjänsten.

Vi fortsätter därför att utveckla Vänners Nyheter, och från och med idag kan du även rekommendera blogginlägg och publicera rekommendationen till Facebook, något som flera har efterfrågat. Inom kort inför vi även samma funktionalitet för Webb-TV.

Flera har lite undrande frågat vad som händer vid en rekommendation om man inte är inloggad via Facebook. Det är mycket riktigt lite otydligt för i dagsläget händer inget annat än att vi sparar rekommendationen. Inom kort kommer dock vi lanserade en topplista baserad på vad som är mest rekommenderat på DN.se.

Vilka fler aktiviteter skulle du vilja knyta närmare ditt Facebookkonto?  Själv funderar jag möjligheten att sätta egna betyg på filmer/böcker/konserter som DN recenserar.

Lämna gärna en kommentar med dina egna förslag och idéer!

Dela med dina vänner

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Kommentarer (4)

Det går inte längre att kommentera detta inlägg.
Visar 1-4 av 4

Musik är också intressant! Själv har jag musik som min hobby. <br/>//Ali Sadeghian <br/>http://www.arya.se/Ali/Ali_Sadeghian.html

Facebookanvändare (Webbsida), 14:01, 8 februari 2010. Anmäl

Musik av olika slag kan också vara intressant!

Ali Sadeghian (Webbsida), 13:55, 8 februari 2010. Anmäl

Mycket intresant funktion på DN med koppling till Facebook. Kolla; http://blogg.dn.se/dnsebloggen/2010/01/26/vann ers-nyheter-rekommendera-blogginlagg-5900

Facebookanvändare, 13:58, 27 januari 2010. Anmäl

Egna betyg! :D

Facebookanvändare, 11:21, 27 januari 2010. Anmäl

Välkommen till Dina vänners Nyheter!

Idag är vi glada att få presentera en ny social funktion på DN.se: Dina vänners nyheter. Den nya modulen hittar du en bit ned till höger på startsidan.

Dina vänners nyheter presenterar artiklar och annat innehåll som dina Facebookvänner aktivt har rekommenderat eller kommenterat på DN.se samt deras resultat på våra många tester. Du behöver alltså inte surfa till din Facebookprofil utan kan ta del av nyheterna där de är som mest relevanta – direkt på DN.se:s startsida.

Ungefär så här kan dina vänners nyheter komma att se ut:

Exempel på dina vänners nyheter

För att komma igång behöver du ansluta ditt Facebookkonto till DN.se. Detta gör du enkelt genom att klicka på länken ”Logga in via Facebook”. Så fort du gjort detta kan du se vilka artiklar dina vänner har kommenterar eller rekommenderat.

Logga in, och tipsa dina vänner, redan idag! För dig som inte har ett Facebookkonto fungerar alla funktioner på DN.se precis som vanligt.

Om du själv vill rekommendera en artikel till dina vänner klickar du helt enkelt på ”Rekommendera artikeln” längst ned i varje artikel. Denna funktion är även den helt ny för dagen.

Rekommendera artiklar på DN.se

För dig som inte vill logga in med Facebook har än så länge funktionen inget värde. Om vår testperiod faller väl ut räknar vi dock med att ersätta den nuvarande topplistan ”Mest tipsade”, som används ganska lite, med ”Mest rekommenderade”.

Om dina vänners nyheter blir en framgång eller inte beror enbart på hur nyttig funktionen är för dig. Eftersom detta är helt nytt även för oss räknar vi med att kunna göra en hel del förbättringar i takt med att vi får återkoppling från er. Kom gärna med tips och förslag i kommentarsfältet nedan! Det går även bra att skicka e-post till mig.

Uppdatering: För dig som redan tidigare använt ditt Facebookkonto på DN.se kan det ta lång tid innan vänners nyheter uppdateras. Detta problem åtgärdas i början av nästa vecka.

Dela med dina vänner

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Kommentarer (20)

Det går inte längre att kommentera detta inlägg.
Visar 1-10 av 20

Om man av misstag trycker Rekommendera inlägget kan man ta bort det? Hur ångrar man?

Facebookanvändare, 00:48, 2 december 2010. Anmäl

Ripoff från NYT? Men bra idé som tål att användas!

Facebookanvändare, 06:04, 8 oktober 2010. Anmäl

Men om man kopplat ihop Fb och DN och ångrar sig hur kopplar man loss sig då?

Liselotte, 14:30, 15 mars 2010. Anmäl

förlåt sebastian jag bara testar det här med sociala medier.. jag är tant och fattar inget.. ännu...

fb:789849257, 23:03, 26 februari 2010. Anmäl

Varför kallas det för en "social funktion"? Allt man vill är ju att vända individen FRÅN sitt sociala centrum, arb.plats, hem, barn mm. TIdningarnas siter är otroligt jobbiga att ta till sig, en enda aslång maratondasspappersrulle att scrolla igenom, med ideliga och tidsslukande stickspår. Ska man dessutom orka med s k vänners irrelevanta tyckanden om ingenting krävs det nog att ens reala sociala nät minimeras till noll.

Facebook, over and out in 15 secs., 07:10, 12 februari 2010. Anmäl

Intressat funktin med koppling till DN via Facebook. Kolla gärna in.

Facebookanvändare, 13:43, 27 januari 2010. Anmäl

Bra initativ. försöker komma i kontakt med försäkringskassan för att diskutera allmän pension som Driva Eget skrev om. få se om jag lyckas komma fram.

Facebookanvändare, 11:49, 21 januari 2010. Anmäl

Men det verkar ju lite spännande. Det vore verkligt roligt att få lite uppföljning av hur många som använder det och så.

Hans (Webbsida), 16:11, 9 januari 2010. Anmäl

bra initiativ med vänners nyheter på dn.se. nu ska jag se vad som kan delas.

Facebookanvändare, 14:35, 17 december 2009. Anmäl

Synd att det (väl) inte funkar för På Stans artiklar, det är ju dem man vill dela med sig av mest!

Facebookanvändare, 14:09, 11 december 2009. Anmäl

Nu kan du kommentera med ditt Facebook-konto

Vi fortsätter successivt vårt arbete med att låta läsarmedverkan bli en ännu mer central del av DN.se. Nu kan du som har ett Facebookkonto använda detta när du kommenterar artiklar på DN.se.

Genom att koppla ditt konto till DN.se slipper du ange namn varje gång du kommenterar och din profilbild visas också direkt i kommentaren. Detta gör din kommentar synligare, vilket vi hoppas ska uppmuntra fler att kommentera på detta sätt och att det även ska bidra till ett något bättre debattklimat på sajten.

Kommentera med ditt Facebook-konto

Vi hann inte riktigt hela vägen fram, så möjligheten att publicera din kommentar även till din Facebookvägg kommer vi lansera om knappt två veckor. Då presenterar vi även en funktion som möjliggör en helt ny social aspekt av nyhetsflödet på DN.se!

För dig som önskar går det självklart fortfarande att både kommentera och göra tester utan Facebookkonto.

Dela med dina vänner

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Kommentarer (51)

Det går inte längre att kommentera detta inlägg.
Visar 1-10 av 51

Lite mer fakta..Dr Nahum Goldmann,sionistiska världskongressen 1947 sa så här-(( Det är Palestina judarna är intresserade av...Därför att det utgör själva knutpunkten mellan Europa, Asien, Afrika och därmed är centrum för politik världsmakt.Kort sagt: ett militärstrategisk centrum för att kuna behärska hela världen(hela världen).)) <br/>Yeshayahu Ben Porat,knessetledamot,Israel 1972 sa : det är sant att det inte existerar någon sionism,ingen bosättning och ingen judisk stat ,utan fördrivning av arabe

Facebookanvändare, 14:06, 15 januari 2010. Anmäl

Så här sa Israel:- Dr Nahum Goldmann sa 1947,1947 <br/>((Det är Palestina judarna är intresserade av därför att det utgör själva knutpunkten mellan Europa, Asien och Afrika och därmed är centrum för politisk världsmakt. Kort sagt: ett militärstrategiskt centrum för att kuna behärska hela världen.)) <br/>"Vi måste besätta hela Det Stora Israel. Det är nödvändigt för vår säkerhet. Det är en plikt för varje ung människa i Israel att bosätta sig i ockuperat område." <br/>Moshe Arens, israelisk försvarsminister,

Facebookanvändare, 13:36, 15 januari 2010. Anmäl

Så här sa Sverige:- <br/>(( Det kan inte finnas två folkrätter ,två uppsättningar internationell lag,en för Israel och en för resten av oss,sade Sveriges FN-ambassadör Anders Ferm i ett tal i FNs generalförsamling den 1 dec 1987, och han tillade:- Palestinierna lever som andra klassens medbordare på sin egen jord..Den svenska regeringen fördömer kategoriskt den illegala (judiska) bosättningen. Bosättningarna utgör ett brott riktat mot det palestinska folket,dess tillhörigheter och dess land.)) <br/>Tack.

Facebookanvändare, 13:21, 15 januari 2010. Anmäl

Hej ..Det finns viktiga frågor som gäller folkrätten och mänskliga rättigheter med internationell rätt.Vi behöver försvara och skydda allt detta. <br/>Irak-kriget och kriget mot Gaza m.m i Mellanöstern visa att det finns onda makter som styr oss , Kan vi göra något??.Kan vi stoppa alla orättvisor och Sverige är känd för rättvisan och freden. <br/>Sveriges rykte är stort och viktigt i världen..Palme var den bästa och den sista..Kan Palmes politik går vidare med palmes vänner .. <br/>Stoppa krig, rasism, hat.

Facebookanvändare, 13:17, 15 januari 2010. Anmäl

Hej ! Jag har använt denna funktion ett tag och gillar den. Dock borde man komma till mitt Facebook-konto när man klickar på bilden. Går det att göra tro ? http://www.facebook.com/urbansundstrom

Facebookanvändare (Webbsida), 19:02, 1 januari 2010. Anmäl

Så patetiskt!!! att lämna dom styrelse ledamoter som skriver sitt namn till chefernas bonus ansökningar, därefter har rätt att byta sinn namn! Vilken jäkla Sverige!!!

Kalervo Antero Nieminen, 17:57, 30 december 2009. Anmäl

Ja, det här är ju fint.

Facebookanvändare, 10:31, 24 november 2009. Anmäl

Bra gjort!

Facebookanvändare, 08:46, 24 november 2009. Anmäl

Kanon, ser dock väldigt få som ens vågar kommentera med sitt eget namn i vissa ämnen. Risken att bli förföljd för sina åsikter är ju överhängande.

Leif, 17:31, 23 november 2009. Anmäl

Gött mos ju!

Facebookanvändare (Webbsida), 14:19, 23 november 2009. Anmäl

Nu visar vi antalet kommentarer på startsidan

Från och med denna vecka visar vi nu hur många kommentarer varje artikel har redan på startsidan. Detta är ytterligare ett litet steg i vårt arbete med att låta läsarmedverkan berika och komplettera våra nyheter.

Kommentar syns på startsidan som små ikoner

Genom att lyfta upp detta på startsidan tror vi att vi får en ännu bättre diskussion – och hjälper dig att snabbt hitta ämnen och artiklar som diskuteras flitigt just nu.

Vad tycker du? Är det en god idé att lyfta upp kommentarerna på startsidan eller försämrar det din läsupplevelse?

Dela med dina vänner

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Kommentarer (4)

Det går inte längre att kommentera detta inlägg.
Visar 1-4 av 4

Hej .Det är mycket bra.Många ord kan ändra mycket och det måste ord komma fram till folket..Fakta är viktigt om viktiga frågor ..Rättvisan är grundstenen till Allt ..Gå vidare med med det..Och tänk att många vill höra sanna ord.Fakta.Tack

Amer Al-bayya, 13:03, 15 januari 2010. Anmäl

Mycket bra, det för fokusen åt kommentarerna, nu återstår endast problemet med hur lätt det är att kommentera anonymt och impulsivt. kommentarerna på nästan varenda artikel är av extremt låg kvalité och istället för att framkalla debatt bara provocerar människor till att vara drypande elaka och lämnar alltid en bitter eftersmak på artiklar som annars har hög kvalité. kanske någon form av registrering innan man får kommentera? Eller kanske ännu bättre röstsystem likt det på engadget.com?

Häll, 20:27, 16 november 2009. Anmäl

Ger en stor skillnad i upplevelse av en nyhetssajt! Att en sådan liten sak kan lyfta en gammal-sajt är facinerande.

Patric Jansson, 19:06, 7 november 2009. Anmäl

Det är mycket bra!

DJ, 15:35, 6 november 2009. Anmäl

Frågesport: Tävla med dina vänner på Facebook

Frågesport i olika former är väldigt populärt på DN.se, där det återkommande nutidstestet alltid tillhör veckans mest besökta. Därför provar vi under en period att publicera ännu fler frågesporter på DN.se – De senaste dagarna har du exempelvis kunnat göra testet om tyfoner och orkaner och nobeltestet.

En samlingssida för alla våra frågesporter hittar du här.

Nytt sedan igår är också att du i slutet av nutidstestet kan publicera ditt resultat till Facebook i en lite mer attraktiv paketering är vanligt. Vår förhoppning är att fler ska hitta till våra tester den vägen och givetvis ge dig möjligheten att glänsa genom att slå kompisarnas eller kollegornas resultat…

Nutidstestet publicerat på Facebook

Prova gärna att publicera ditt resultat på Facebook och berätta för oss vad du tycker!

Dela med dina vänner

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Kommentarer (2)

Det går inte längre att kommentera detta inlägg.
Visar 1-2 av 2

Jag lyckas inte publicera mitt resultat, jag får bara en generell länk till DN.se och nutidstestet när jag väljer at dela med mig på Facebook. Har jag missat vart man skall "klicka"?

Bänkad (Webbsida), 10:29, 9 oktober 2009. Anmäl

Jag lyckas inte publicera mitt resultat, jag får bara en generell länk till DN.se och nutidstestet när jag väljer at dela med mig på Facebook. Har jag missat vart man skall "klicka"?

Bänkad (Webbsida), 08:29, 9 oktober 2009. Anmäl

Skulle du vilja ha en personligare DN.se?

Hur skulle innehållet på DN.se se ut om du fick bestämma? Mer kulturnyheter? Mindre sport?

Mina tankar går så här: Den redaktionella nyhetsvärderingen är en av tidningarnas stora styrkor. Man surfar in på DN.se bland annat för att själv slippa sortera bland de tusentals nyheter som når redaktionen varje dag. Det arbetet ska vi självklart fortsätta med.

Samtidigt finns det ju nyanser. Kanske vill jag att DN.se fortsätter föreslå vad jag borde läsa, men bara inom de områden som intresserar mig. I mitt eget fall skulle det exempelvis innebära att jag bara vill se klassiska sportnyheter då det hänt något riktigt stort (så som att Bolt slagit världsrekord, igen!). Övriga dagar vill jag dölja eller tona ned dem.

DN.se vänder sig till en mycket bred publik och kommer aldrig tvinga dig aktivt att välja, eller välja bort, något. Men jag undrar ändå om det inte skulle vara en värdefullt för vissa att ha det valet.

Därför vill vi veta vad du tycker: Skulle du använda dig av möjligheten att personalisera nyheterna på DN.se? Kanske ser du andra önskvärda funktioner eller möjligheter på samma tema?

Personalisering eller inte? Skriv vad du tycker i kommentarerna nedan! Det går självklart också bra att maila mig direkt.

Dela med dina vänner

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Kommentarer (6)

Det går inte längre att kommentera detta inlägg.
Visar 1-6 av 6

Det här är en funktion som jag har saknat sen jag besökte en mediasida på nätet för första gången. Snälla, implementera detta!

Patrik, 12:29, 19 november 2009. Anmäl

Ja, att alla fall få möjligheten att personalisera vore guld, men då ska inställningarna vara sparade och med en enkel knapptryckning - eller liten meny - bör man kunna växla till en annan profil - har man en stationär dator som används av flera i familjen är det flera personer som samsas om datorn!

Emma, 10:32, 5 oktober 2009. Anmäl

Personliga anpassningar är en jättebra idé. Jag skulle uppskatta väldigt mycket att kunna göra följande personliga anpassningar: <br/><br/>-- Stoppa den automatiska bläddringen i DN.se:s egna banners, både överst på sidan och överst i mittspalten, jag föredrar absolut att bläddra själv med knapparna. <br/>-- Alltid upp till 100 läsarkommentarer och 15 blogglänkar redan utfällda och synliga under varje artikel. <br/>-- Läsarkommentarer i stigande tidsföljd, alltså första kommentaren överst. <br/>-- Mer opinion på förstasidan, alltså ledare, signerat, debatt osv. <br/>-- Mindre sport på förstasidan, sport bara när nyheten är extra intressant. <br/>Jag tror det bästa är om man kan välja sånt som mer opinion och mindre sport genom att justera reglage tills man tycker att man får lagom mycket. 0 ingen sport, 2 bara det allra viktigaste, 5 standardinställning, 8 nästan all sport, 10 all sport. Redaktionen kan då poängsätta varje artikel efter hur smalt eller brett man bedömer intresset för artikeln.

kafpauzo, 03:16, 23 september 2009. Anmäl

Nej! <br/>Jag tror inte på personalisering - om man vill behålla nättidningens värde. Värdet ligger i att det är NI som gör nyhetsvärderingen. Vill jag ha personalisering så finns ju t.ex. Google News som gör det med algoritmer - men ni kan göra det med personer. <br/>Moderna tidningsläsare är otrogna - vi läser både SVD, DN, NYTimes och Aftonbladet. Vi orkar inte ställa in exakt vad vi vill läsa om på varje sida - vi litar på er. Den som är bäst på nyhetsvärdering och bäst på fördjupningar får oss att komma tillbaka - inte den med finast personaliseringsalgoritmer.

Johan, 15:17, 22 september 2009. Anmäl

Jag hittar enkelt på er site och skulle helst inte se någon större förändring. Däremot tycker jag er sjukt irriterande undersöknings popup borde tas väck illa kvickt!! Vägrar gå in på DN.se från och med nu.. har fått nog av popupskit

Agnes, 14:48, 22 september 2009. Anmäl

Definitivt! <br/>Jag tror att personalisering och kommunikation mellan och med läsarna är a och o för framtidens mediesajter. Titta bara på Facebook, det är ju ett enda stort personaliserat nyhetsflöde. På sikt tror jag att folk kommer vilja ha samma anpassningmöjligheter i sin nyhetsbevakning och då (precis som på Facebook) med möjlighet att "gilla/ogilla", kommentera och diskutera artiklar, helst i ett enda nyhetsflöde. <br/>Exakt hur det kommer se ut är svårt att sia om, men jag har svårt att tänka mig att folk kommer välja att sluta interagera med innehållet, när de väl börjat. <br/>Jag föreslår också en sorts personalisering som en bonustjänst för t ex prenumeranter i mitt inlägg i betaldebatten, http://www.va.se/asikter/bloggar/natet/2009/09/22/ skilj-pa-applen-och-paron-/

Mikael Zackrisson (Webbsida), 13:55, 22 september 2009. Anmäl

Äntligen ett bättre bostadssök

Vi har under en tid haft problem med sökfunktionen på DN.se/bostad. Tack vare bättre möjligheter att tekniskt arbeta med vår samarbetspartner Hemnet så har vi nu gjort mycket trevligare och robustare sökupplevelse än tidigare.

Här ser du exempelvis sökresultatet för 2:or i Stockholm eller villor i Sollentuna.

Bild på sökresultatet

Förändringen märks först när du kommer till resultatlistan, men vi räknar med att modernisera och förbättra även övriga delar av vårt bostadssök inom en snar framtid.

Vilka funktioner skulle du vilja se i ett förbättrat bostadssök? Tyck gärna till i kommentarerna nedan eller via e-post.

Dela med dina vänner

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Kommentarer (4)

Det går inte längre att kommentera detta inlägg.
Visar 1-4 av 4

Sök via karta finns ju inte på Hemnet heller så då får man gå till andra sajter. <br/>Kanske DN borde samarbete med exv. Booli eller Boliga istället?

Bostadsknarkare, 19:05, 15 september 2009. Anmäl

Håkan <br/>Tidigare inkluderade vi Hemnets egen söksida, där fanns funktionen sök via karta. Att inkludera Hemnet på det sätt vi gjorde medförde en rad problem och därmed försvann även "sök via karta". Detta är en funktion vi kommer bygga ut framöver! <br/>Hälsningar <br/>Björn Lilja, DN.se

Björn Lilja - DN.se (Webbsida), 11:57, 15 september 2009. Anmäl

Det går inte att söka via KARTA längre! <br/>Har ni tagit bort den funktionen blir jag verkligen BESVIKEN! <br/>eller gör jag fel? Vadå fel förresten, NI har ändrat något! <br/>Håkan

Håkan, 13:33, 14 september 2009. Anmäl

Tack för att ni behållit det invanda sättet att söka och inte "fånat er" med att röra till navigeringen så som Hemnet gjort. <br/>Tack!!

kanon, Mycket bättre än Hemnet!, 17:43, 10 september 2009. Anmäl

Nu kan du bläddra bland citaten!

Längst upp, till höger om DN.se-logotypen, roterar vi sedan tidigare nya inlägg från våra bloggare och krönikörer. Många har påpekat att det kan upplevas frustrerande när rubriken byts ut innan man hunnit klicka på det inlägg som man vill läsa.

Därför har vi nu gjort det möjligt att bläddra för hand mellan de olika inläggen. Håller du musen över ett inlägg stannar den roterande funktionen och du kan med hjälp av pilar till höger och vänster bläddra mellan de olika inläggen.

Tack för alla förslag som hjälper oss att göra DN.se bättre!

Dela med dina vänner

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Kommentarer (4)

Det går inte längre att kommentera detta inlägg.
Visar 1-4 av 4

Funktionen är jättebra men inte helt perfekt. Den automatiska bläddringen stängs av bara när musen är över bilden, inte när den är över knappen, då bläddras det automatiskt. <br/><br/>Ett annat problem är att man förvånansvärt ofta kommer till en annan sida än den som annonseras. Jag antar att du som programmerar bläddringen inte kan göra så mycket åt fellänkandet, men kanske träffar du nån i korridorerna som kan?

kafpauzo, 15:21, 16 september 2009. Anmäl

Utmärkt och efterlängtat!

Mats (Webbsida), 09:31, 11 september 2009. Anmäl

Tack! Verkligen uppskattat!

kafpauzo, 03:10, 11 september 2009. Anmäl

Har flera gånger tänkt påpeka detta men inte kommit mig för. Grymt skönt att ni har fixat det!

Qwerty, 17:48, 10 september 2009. Anmäl